Το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του παιδιού δημιούργησε και σάς παρουσιάζει την ταινία μικρού μήκους "έρχονται οι γίγαντες" , αφιερωμένη στο 23ο άρθρο της Διεθνούς σύμβασης για τα Δικαιώματα του παιδιού !!!!!
- Απολαύστε την με φίλους, αδέρφια και γιατί όχι, και τους γονείς σας. Διαβάστε το άρθρο που αφορά, από τη Διεθνή σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού (2:36), πείτε τους για τον τρόπο δημιουργίας της, φωτο-φωτο (stop motion) και πώς αλλάζουν εύκολα συναισθήματα και πρόσωπα τα lego.
- Σκεφτείτε τι θα λέγατε σε κάποιον που θα σας ρωτούσε γι αυτήν την ταινία.
- Σκεφτείτε πού υπάρχουν κοντινά πλάνα που αναδεικνύουν τα συναισθήματα του πρωταγωνιστή και πού μακρινά ....γιατί άραγε;
- Αναρωτηθείτε αν οι χώροι στους οποίους εκπαιδεύεστε, γυμνάζεστε , κολυμπάτε, περπατάτε, κάνετε αθλητισμό, ψώνια, ψυχαγωγείστε κ.λ.π. έχουν εύκολη πρόσβαση για τα Αμεα (τα οποία είναι πολλών κατηγοριών).
- Έχετε βιώσει παρόμοια κατάσταση;
- Φτιάξτε το προφίλ του ήρωά μας (οικογένεια, χόμπυ, φίλους, σκέψεις, φόβους, τι του αρέσει να κάνει, χαρακτήρας και το πώς βρέθηκε στο καροτσάκι).
- Σκεφτείτε πόσες ανατροπές έχει η ταινία;
- Πώς αλλάζουν τα συναισθήματα του ήρωα; πώς κλιμακώνονται; βάλτε τα στη γνωστή σκάλα.
- Συγκρίνετε το τελικό σκηνικό της παιδικής χαράς με το αρχικό της τάξης!!!!!
- Δείτε την ταινία ξανά χωρίς ήχο. Τι διαπιστώνετε;
- Αλλάξατε γνώμη και άποψη που είχατε για κάτι στο τέλος της ταινίας;
- Δημιουργήστε αν θέλετε μια αφίσα διαφημιστική για την ταινία !!!
- Οι γίγαντες φεύγουν από την παιδική χαρά και μένετε με τον ήρωα στο καροτσάκι και μια μπάλα , πώς θα τη χρησιμοποιήσετε για να παίξετε μαζί; τι παιχνίδια;
- Γράψτε με τα καλύτερά σας γράμματα το 23ο άρθρο (από το 2:36 λεπτό) για τα δικαιώματα του παιδιού και διακοσμήστε το αναλόγως.
- Περιγράψτε μία μέρα του πρωταγωνιστή πριν το συμβάν και μία μέρα του πρωταγωνιστή μετά το συμβάν.
- Αν σταματήσει η ταινία στο σημείο που εμφανίζεται ο γίγαντας στη σκάλα ...."Ποια είναι η συνέχεια της ιστορίας , αλλάξτε το σενάριο και προσθέστε άλλη μία ανατροπή" !!!!!!!